Subject: FW: Ehitusprojekti kooskõlastamine - Toome , Kardla küla
From: Margit Vähk <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:28:45 +0300

From: Janar Taal <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 10, 2024 11:26 AM
To: Margit Vähk <[email-masked]>
Subject: FW: Ehitusprojekti kooskõlastamine - Toome , Kardla küla

Tere

Margit palun lase taotlus registreerida ja kindlasti lisaks täitja
poolele, palun lase Tiit Vunk lisada arvamuse avaldajaks.

Parimate soovidega

Janar Taal

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 10, 2024 11:22 AM
To: Janar Taal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ehitusprojekti kooskõlastamine - Toome , Kardla küla

Tere,

Saadame Transpordiametile kooskõlastamiseks reoveesüsteemi ehitusprojekti
aadressiga Toome, Kardla küla, Tartu linn.

Lugupidamisega

Sven Marga

Redsom OÜ

Tel.57871996

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.redsom.ee/> www.redsom.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.